I hate BANTNING...

Varför är det så att allt som är gott gör en feeeet. Jag är så jävla trött på att alltid banta och äta rätt. Det kanske är så att man ska matvägra och inte äta alls, då måste man ju bli smal och jag överlever nog ganska länge på min reserv...sådär en 10 åååår skulle jag tro kan nog till och med föda några andra om det skulle behövas, det är bara att komma och karva vettja. Har nu bestämt mig för att försöka att bara tänka till när jag ska äta och att inte äta för mycket och så får vi se vad det ger för resultat, jag orkar inte hålla på, inte just nu. i bland bara försvinner all motivation och man vet inte varför??!!

Ses ♥



Jag på gymet ;)


Kommentarer
Postat av: jeanette

Kör tallriksmodellen typ 75 % grönt, den tror jag är bäst :)

2011-04-29 @ 20:11:14
Postat av: Zara

Ska prova :))

2011-04-30 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: