Dagliga tankar

Vet inte vart jag ska börja, dagliga tankar har man så klart alltid. Men när man står på träningsmaskinen med förstelnad arm som jag gjorde idag pga min hemska vänsterarm så kanske man tänker lite mer. Jag tänker på ungdomarna som idag växer upp, hur de tänker, ibland ser man ju igenom dem och ibland låtsas man som man inte förstår eller vet fast man vet...jag vet att fler av er gör samma ;) eller så är de så jävla bra på att ljuga och jag så blåst så att jag litar på dem, men jag hoppas och tror att med ansvar växer man. Vill bara inte att det ska hända något för att man ska vakna upp. Trolig är att man som vanligt målar faaan på väggen men men.

Ses ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: