Tankar !

Ibland när man sitter och läser tidningen får man olika tankar i huvudet, exempelvis detta med att det skulle vara en trend att kvinnor träffar yngre män...varför kan det inte bara vara ok att träffa den man tycker om. Att inte alltid vara som alla andra eller vara orginell. Kan man inte bara bestämma att allt är normalt :) så behöver man inte vara orolig vad andra ska tycka eller säga. Vi bestämmer det tycker jag. Ja ja har tränat och varit och handlat jag fick med mig min lilla son (18år). Köpte även nya träningsskor till honom. Ses ;)


Kommentarer
Postat av: Mari

jag håller med dig Zara! Jag kan också tillägga att jag tycker det är en märklig kultur vi har i Sverige - om man inte är stressad är det något fel på en - helst ska man ha fibromyalgi också eller vad det heter - då har man tagit i ordentligt och varit riktigt duktig! Om man frågar hur någon mår så får man till svar: -" bra men det är mycket nu!" Njut av ditt liv nu Zara! Kramar från mig som också njuter......

2011-02-01 @ 20:34:29
Postat av: Zara

Härligt att höra, kram till dig med <3

2011-02-02 @ 12:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: