Hotell Zara <3

Ja, då ska snart mitt lilla hus förvandlas till ett hotell :)) idag flyttar första gästen in, nämligen min syster hon och Moa kommer från Spanien om en stund. Taxi Zara ska snart hämta;) men de ska få hjälpa till för när vi kommer hem så ska det bäddas för i morgon checkar nämligen 9 personer till in på Hotellet... att vi kommer äta, sova och ha det bra det är inget problem alla kommer få dra sitt strå till stacken ;)) men hur ska det gå med toaletterna.....ni som läst tidigare vet ju att jag ibland får agera rörmokare ,) men en familj på 13 är väl inget konstigt, vi får väl åka till Mc donalds om det kör i hop sig :)) I går var jag och handlade mat till alla...fick åka hem och åka en gång till då det inte fick plats i min lilla bil, helt galet :)) Handdukar och lakan tror jag finns till alla eller jag vet att det finns men...man kan inte få ny varje dag det får jag berätta när vi går igenom reglerna.....

Ses ♥



Kommentarer
Postat av: Kicki

hahaha...

Det blir full upp med andra ord! Men ni får säkert väldigt roligt!!!

Du får komma hem till Sverige och vila upp dig sen.

kramiz

2011-06-07 @ 11:42:45
Postat av: Zara

Japp och mysigt men intensivt :) vila i sommar!

2011-06-07 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: