Sjung om studentens lyckliga dar...

Idag för 20 år sedan tog jag studenten...att det gått 20 år är helt sjukt det känns som att det var igår och inte så länge sedan. Sedan är det så att sonen tar studenten på fredag så det är lite speciellt :) Jag kommer ihåg att vi var hemma hos Catrin och hade champagnefrukost med jordgubbar och allt. Jag min klant tappade en jordgubbe på min vita klänning...drama, men det fixade sig :) Efter det var det lunch på Torvalla, landgång eller något liknande. Mottagning hemma på Pusshagen och senare fest hela natten. Det var en rolig tid och nu några år senare så är det en konstig men härlig känsla att vara 20 år äldre men inte känna sig så gammal, jag undrar om det är positivt eller negativt egentligen :))

Ses ♥




Kommentarer
Postat av: AC

Minns den dagen som i går!! Attans vad kul vi hade :-)

2011-06-06 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: