Gymtanter...

Herregud nu har jag blivit sådär irriterad igen på gymmet eller rättare sagt gått och retat upp mig på småsaker... Vissa tanter och då menar jag tanter för det är man om man kommer i myspys,lofers och sitter vid en och samma maskin och läser med läsglasögon...man kan väl förfan inte sitta och ta upp en maskin i 20 min och inte ens ta i. Inte nog med att det finns någon det finns fler likadana. De är inte svettiga när de går där ifrån, utan går in och tar på sig kläderna och går där ifrån. Förstår inte, men det behöver man kanske inte. Blir bara lite frustrerad när de tar maskinerna. Nu har jag fått avreagera mig så det känns bra ;))

Ses ♥

Hade de sett ut så här då hade det varit ok :))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: