Ärenden och Frissan

Har idag tränat men var så j...a trött idag , kan bero på att det är 30 grader här i Waterloo. Träningen blev lite lidande orkade bara köra dryga timman i dag brukar vara duktigare men det e ok. Efter en liten combad frukost/lunch åkte jag och fixade lite saker till studenten smått och gott. Sedan hade jag sett ett ställe där man kunde göra slingor...jag tänkte jag stannar och beställer tid till nästa vecka, men det slutade med att jag gjorde direkt då det var promotion på slingor så det kostade bara 24 euro...och blev riktigt bra. Det som var komiskt var att hon frågade om jag ville ha balsam och jag tänkte ja... det var det dyraste balsamen i min levnadstid, 8 euro för balsam...jag log lite och tänkte att nästa gång kan jag balsamera hemma:) klippningen och föningen gick på 36 så hela kalaset slutade på 77 euro jag tror inte jag har klippt mig så billigt på 20 år :) skojar inte!! Jag får domen när Moa kommer hem hon är alltid ärlig och säger om det är bra gjort. Nu hemma och ska hjälpa sonen att packa då han åker till Rhodos i morgon bitti med en kompis.

Ses ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: