Nya lakan

Idag har varit en bra dag. Mannen jobbar hemma och jag och Emil stack och tränade i morse :) Eter det tog jag en snabb dusch och vi tog en sväng till Ikea för att köpa dubbeltäcke och kanske en soffa ....nä det blev inte soffa men täcke som jag nu har bäddat rent med , köpte nämligen ett Lexington dubbellakan när jag var hemma, superfint och sådär julrött. Det blev i alla fall superfint och det ska bli kul hur vi som inte har legat under samma täcke sedan vi träffades för 20 år sedan ska lösa detta :))) Har tvättat några maskiner inte så kul men det ingår som hemmafru :) varit ute med Gucci två gånger och ska snart på utvecklingssamtal med Moa och det går nog bra då vi redan har läst alla omdömen. Senare i kväll blir det handbollsträning, kul!

Ses ♥

Inte för att detta är mitt sovrum men överkastet har jag och lakanen ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: