För det är ingen vanligdag för det....

Ja idag fyller jag år...jag vet inte riktigt om man ska fira eller sörja. man blir ju inte yngre precis men man blir förhoppningsvis visare :) Dagen började lite i går kan man säga när Peter ringer hem och är i upplösningstillstånd, som han alltid är när jag fyller år ;) Han var på Hermes butiken och skulle köpa ett armband men han fick inte öppetköp och det är ju en förutsättning tycker även jag då det kanske inte blir rätt med färger eller storlekar och allt som kan bli galet så han sa, det är enklare att du köper själv...har hört den förut;)))
I morse sjöng de så fint och Moa hade fixat en kanonfin korg med massa oljor och krämer och ansiktsmasker, undra om hon tycker jag börjar att se gammal ut... nä hon är nog bara snäll ;)) Ikväll blir det tårta och ett glas vin, skön combo tycker jag.

Ses ♥



Kommentarer
Postat av: Kicki

Grattis fina vännen!



kramiz

2011-09-20 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: