sista

Idag har jag gjort något som jag nog hoppats få slippa...nä inte något olagligt utan jag har erkänt för A hur mycket jag väger och jag kan säga att jag kände mig som de där som är med i alla äta/må bra/bantar pogrammen på TV. Jag kände mig naken och lite ledsen att behöva säga som det var men eftersom vi har bestämt att vi ska hjälpas åt i vår med att hitta tillbaka till trivselvikten (inte extra kilon som man kan tolka detta uttryck) utan till då man kände sig snygg och oövervinnerlig... Jag kommer inte att skriva här hur mycket jag väger, inte idag ialla fall vi får se hur det blir om ett tag när vi har börjat då kanske jag vågar ;) Det är konstigt detta med vikten att det är så känsligt, jag kan säga att jag kan nog prata om det mesta är en ganska öppen person men min vikt...nope denär helig....fattar inte varför.
Annars har jag fikat hos A och senare fixat naglarna och lite annat....i morgon ska jag träffa tomten och så får vi se vad det tar hän HO HO!!!!!
 
Ses♥
 
Snygg va.....


Kommentarer
Postat av: Jeanette

När vi skulle hyra slalomskidor förut så lämnade jag fram en lapp med min vikt på.... hela familjen ville gärna höra hur mycket jag vägde men tji fick de

Svar: Samma här, eller viska ;)
Zara

2012-12-17 @ 17:40:35
Postat av: Anonym

Vännen min. Det är inte antal kg som räknas här. DU är skitsnygg! Det viktigaste är att du håller en vikt som är hälsosam så att vi lever till 100! Det är insidan som räknas! Trivs med vem du är och se till att må bra -snygg är du redan! Kramar i massor!!

2012-12-17 @ 18:57:53
Postat av: Lotta

PS det var min kommentar! Love you! DS

2012-12-17 @ 18:58:39
Postat av: Z

Puss till dig Lotta, älskar dig med.

2012-12-17 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: