Sushi

Om det är något vi älskar i denna familj så är det sushi :) När jag bodde i Brasilien blev jag helt frälst och det med besked åt det säkert tre gånger i veckan.....lite galet men från att ha ätit det några år innan och tyckt att det var en gröt som växte i munnen till att älska så var det bara att köra :))) nu ska det sägas att det är länge sedan jag bodde där flyttade 2003 men det känns som det var igår. I Sverige har jag haft en tradition med en kompis och fd kollega att äta sushi lite då och då och det ska vi fortsätta med eller hur Kicki :) I går fick jag och Moa för oss att köpa sushi här......efter vi hade beställt det vi skulle ha blev det si sådär 60 euro....för en halvmiddag jag tog inte ens så många bitar som jag ville ha.... Så det blev inget. Men nu har jag precis gjort riset då vi ska göra sushi i kväll och äta. Mums det ska bli gott :)
Bilder kommer senare Måste göra dem först.
Ses ♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Självklart ska vi fortsätta med våran egen lilla tradition. Dags igen i sommar, eller hur?

Ha det så gött i värmen! Skype när du är tillbaka i Waterloo?

Kram

2012-06-08 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: