Trött

Igår kände jag att jag började få ont i halsen och att jag började få ont kroppen.....inte bra tecken då jag väldigt sällan blir sju på riktigt. Jag kände att orken liksom inte fanns där. Gårdagen har jag tillbringat med C, då han inte ville gå på bio utan hellre ville åka till Best buy så gjorde vi det. Föreslog att vi skulle äta lite lunch men nope C ville åka hem och äta så det gjorde vi :) efter det kollade vi på ett program om vägglöss, inte roligt....C ville senare att vi skulle gå på lössjakt 🐛 men jag avböjde :)) idag har jag inte heller varit på topp... Var uppe med tuppen och skickade A till Washington. Nu blir det lite häng och senare middag. 
Tänker fortfarande på jackan.....
Den är väldigt fin, jag har problem att få upp bilder här på den men på min timeline på FB kan man se en bild på den.
 
Ses  ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: