hemma

Nu har ordningen återställts. Jag är hemma och Peter reser ;) Har varit på Teneriffa och det var verkligen mysigt, vi solade badade och åt goood mat. Varje morgon var det promenad innan frukost det var så otroligt vackert att gå längs kusten.
 
 
Sen var det bad och sol och steka fläsk. Stället vi bodde på var mysigt och väldigt bra. Restaurangen var bra och superbillig :) men vinet smakade vinäger så det blev inget vin...
 
Här är poolen och den var också bra.
Jag kommer fixa bilderna som jag tog men det kommer när jag vet hur jag ska föra över dem. Hemma och i dag
var det invägning jag hade loosat 0.9 denna vecka och jag är mycket nöjd då jag vet att det kan bli bakslag när man börjar äta mat. Jag signade upp på Viktväktarna i onsdags så tre månader blir det som minst sen får vi se.
 
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: