sjuk

Eller nått... kan inte riktigt säga att jag är sjuk men jag har ont i halsen på ena sidan...lite ont i kroppen känner mig svag, känns inte som jag lixom. Tränade inte igår men cyklade 45 min på motionscykeln även om hela underredet var avdomnat så var det skönt att göra något. Sen låg jag hela dagen. Idag har jag struntat i franskan då jag kände mig trött och halvsjuk men jag åkte till skolan och hade min lektion ;) det är alltid lika kul. Har sökt en tjänst på skolan till nästa år som HK lärare hoppas att jag får den skulle vara så kul eftersom jag nu pluggar till den samma. Vi får se. Peter är i väg och det är tråkigt. Ska väl göra lite mat till ungdomarna lite senare. Själv äter jag soppor och ler.
Ses ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: