Frånvarande

Jag har varit lite frånvarande på sista tiden....vet inte varför då jag skulle kunna skriva varje dag samt har tiden. Men jag tror det har varit lite dålig inspiration. Det är ju snart jul och det är en mysig tid som jag verkligen älskar❤️ Det som dock känns mycket konstigt i år är att jag ska åka hem och jag mår bra vilket är bra men jag mår ganska konstigt i sinnet eller hur jag ska beskriva.....har liksom en konstig känsla över att åka hem. Förra julen var ju som lite konstig och väldigt jobbig....jag kunde ju inte då veta vad som skulle hända men jag mådde ju så jävla dåligt fast jag inte ville erkänna det. Jag har som en känsla av att denna jul ska bli så där fantastisk och romantisk som det bara ska va så jag hoppas att jag inte haussar för mycket..... Jag vet själv att jag blir anti av mig själv och väldigt negativ av mig bara för att inte bli besviken. Nu har jag bubblat en massa skit och egentligen vill jag bara ha det mysigt och lugnt. 
 
 
Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: