Lugn

Jag är en person som jag tror de flesta skulle säga är ganska social och väldigt pratsam.....pratar i bland alldeles för mycket och om ingenting alls men en ganska glad prick...eller så tycker man att jag är en ganska kylig person som inte släpper någon in på livet utan har distans....det finns nog två läger här. Jag är en ganska pratig och social person om jag vill, men jag kan också vara ganska som andra skulle kalla mig dryg om jag vill men det är oftast mot de personer som förtjänar det 😘 är man dryg blir man bemött av dryghet från mig. Annars skulle jag säga att jag är en väldigt lugn person som sällan stressar upp mig, älskar lugnet på landet skulle kunna bo här. Jag älskar att vara själv och att inte ha något planerat. Jag finner ro i att skriva och att läsa....Gud vad det lät tråkigt...jag är nog en ganska tråkig person 😜  
 
 
Älskar mornar med kaffe och SN
 
Ses ❤️
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som en fantastisk person med en härlig syn på tillvaron. Puss❤️

2014-07-07 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: