Stolt

Kan man vara stolt över sig själv....ja det kan man, inte skrytig men stolt. Jag gjorde något som jag inte gjort på ett år....jag sprang tre kilometer (3km) i går, jag är så stolt över mig själv så jag kan spricka. Jag ska erkänna att jag gick kanske 50 meter av dessa km då jag nästan dog av flåssjukan 😜 men jag gjorde det. Har varit lite rädd för att springa dels för att mitt korsbandsknä (som egentligen är bra och opererat) och dels för min mage. Men nu behöver jag inte va rädd det gick hur bra som hellst. Jag tänkte springa en sträcka som är ca 2 km men så mötte jag min kusin Jocke på vägen precis när jag skulle vända och då kändes det som att det var lite pinit att vända så kort så jag fortsatte att springa och så blev det lite längre än jag tänkt...jag avskyr faktiskt att springa men jag måste säga att det var ganska skönt när jag var klar kände eufori i hela kroppen.
 
 
 
Ses ❤️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: