Nya äventyr

Igår blev det klart att jag ska börja som en av tre kockar i köket på Scandinavian School of Brussels :) det kommer att bli en utmaning. Jag kommer såklart att fortsätta som HK-lärare på skolan och kommer att jobba deltid i stora köket. Det kommer bli riktigt roligt och lite läskigt. Jag vet ju att jag kan göra god mat men att göra mat till så många och med två andra som skall styra kan bli lite konstigt :) jag brukar ju bestämma själv vad jag ska göra.... 
Börjar iallafall i augusti Det ska bli kul. Kommer att jobba nästan full tid så det blir lite annorlunda mot vad jag är van vid.
 
 
Ses ❤️
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Stort grattis Systeryster !!!!!

2014-06-30 @ 11:09:33
Postat av: Annika

Grattis, låter som en fantastiskt spännande utmaning. Nu har jag semester & det skulle vara härligt att ses. Hur ser det ut för dig/er?. Många kramar & pussar❤️

2014-07-01 @ 11:46:43
Postat av: Z

❤️

2014-07-07 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: