Sushi

Jag tror att jag är född i fel land ibland. Det är så att jag bara älskar sushi 🍣 allt som har med japansk mat är bara så bra och gott. Det är nyttigt dessutom. Finns helt enkelt bara positiva saker att skriva om sushi. Vi är i Växjö idag och vi bor på hotell, vi var och åt på ett sushiställe som var helt ok men ingen wow-känsla ....det roligaste var när vi skulle gå då undrade tjejen om vi skulle splitta notan....för det första så är vi inte 20 utan varit typ gifta i lika många år samt sen är det alltid killens sak att betala notan 😜 Peter skrattade gott och bad mig betala mitt (157kr) kul!! 
 
 
 
Ses❤️


Kommentarer
Postat av: Pelle W

Ja men hon tyckte väkl att ni såg ut som typ 20 ;-)

2014-06-09 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: