Trött

Jag fattar ingenting....jag är så in i helv... Trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Är trött på morgonen är trött på dagen är trött på kvällen...undra vad det är som händer jag vill vara pigg och glad och så där sprudlande... Men så känner jag mig verkligen inte... Jag vill inte vara en klagokärring men det var som i dag när vi skulle till gymmet var jag så trött att jag nästan hoppade över MEN det gjorde jag inte😀🌸 det blev inte något monsterpass idag men jag körde en timma och känner mig nöjd med det. 
I morse var jag ute i La Hulpe skogen med Johanna och gick det var väldigt mysigt och skönt.
Gucci fick träffa sin kompis Eppie samt en annan söt liten Donna som han älskade 🐶
nu ska jag trycka i mig en kopp kaffe och senare smaka den lemonpie som Moa bakar!
 
 
Min position närmaste halvtimmen 😜
 
Ses ❤️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: