SD

Jag bara måste skriva detta...jag vet att några kommer säkert tycka jag e lite knas men jag måste 😱 jag vet att ingen eller iallafalla inte många som vågar erkänna eller på riktigt stå för vad de röstar på. Jag är och kommer alltid att vara en mycket trogen högerväljare då jag har röstat på moderaterna i alla val. Kommer nog alltid att sätta individen före kollektivet om man så säger 😜 nu till min lilla fundering.. Vem är det som röstar på SD jag har med lite snabb huvudräkning räknat ut at 14 personer av 100 röstar på dem och då är det garanterat folk omkring dig. Jag blir inte rädd men väldigt fundersam vilka de kan vara? Vad vi behöver tänka på är att de kommer nog inte att minska deras medgång då det är ett problem att vi tar emot rätt många flyktingar som man inte riktigt vet vart man ska göra av. Självklart ska vi hjälpa dem som kommer men vi måste också ha det väl förberett för dem då de kommer alltså flyktingarna. Och detta har de ju gjort till en hjärtefråga...att man ska hjälpa på plats inte ta emot!! Lyssnade även idag på  Englands premiärministern och han var rätt tydlig när det gäller deras invandring vilket kommer skapa ännu mer osämja i Europa . Herregud!
Det kommer bli intressant om som jag hoppas att det blir omval, hur det kommer att se ut....
 
Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: