Tråk

Är inne i en tråkperiod när det gäller min kropp och mitt sätt att se på mig själv.....inte bra! Jag tränar som jag ska och tycker att jag äter som jag ska....men jag vill gå ner i vikt igen....har lagt på mig några trivselkilon eller några icke trivselkilon skall jag väl säga som jag vill ta bort. Det klia i mina fingrar och jag vill bara trolla med knäna men det går inte. Jag försöker verkligen att göra rätt....men jag har märkt att när jag inte är fokuserad till 100% så är det riktigt svårt att lyckas eller vad man ska kalla det. Jag blir liksom lite tve, ena dagen vill jag köra utan kolhydrater fast jag vet att jag inte mår bra av det, andra dagen tänker jag att jag ska köra VV men så slutar jag räkna points...osv. Har fått i gång träningen ordentligt nu och har börjat bygga muskler på riktigt igen... Det var ett tag sedan typ sisådär ett år sedan. Och detta gör att kroppen känns egentligen inte tjock men vikten gör inte som jag vill. Ibland får jag nypa mig i armen och ändå vara glad för att jag står här och inte ligger i en kista..... Men jag är liksom aldrig nöjd!!! Kommer säkert inte bli det heller.
 
Längtar tillbaka till Brasilien!
 
 
Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: