Halloween

Ja, idag så är det dags för alla barn att komma och få godis....jag har köpt i år för att ha till de små som kommer 😜😱 . Alltså jag tycker inte om sånt men vad gör man inte. 
Vi var på wallabi och de hade smyckat fint.
annars här hemma har vi haft mysigt med vänner här. Men i går blev både jag och Peter magsjuka eller något vi båda två var som två spöken hela dagen. Det började med att jag ringde återbud till Ptn men tänkte att jag skulle träna senare.... Men bara en stund senare ringer peter och säger att han är påväg hem för han mår skit..💩 från den stunden låg vi i alla fall och jämrade oss och tyckte synd om oss själva, inte så kul för Moa de blev inte något gjort den dagen inte mat inget.... Men mår lite bättre i dag tror jag. 
🎃🎃🎃🎃👻👻👻👻
hoppas det kommer lite barn i dag annars får vi äta upp allt godis själva 😍
Inte så stark 😢
Ses ❤️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: