Galen

Ja...jag tror att jag har blivit lite galen men jag tror också att jag skulle ångra mig om jag inte tog denna chans....jag har såhär på äldre dar blivit inbjuden att spela på den svenska senior touren D 35 skall tilläggas. Det är en tour eller ett antal tävlingar för de damer som har hyfsad handicap i golf (För er som inte vet 😁) jag fick ett mail med en inbjudan från golfförbundet, säkert ett massmail men kul ändå. Kollade runt lite och jag har ganska ok hcp i Sverige med min ålder och i regionen var jag typ bra och på min hemmaklubb var jag den damen som hade lägst hcp 😆 lite glad och lite stursk så har jag nu iallafall anmält mig till att spela min första riktiga tävling! Jag är redan nervös och väldigt stolt. Jag skall spela på Rya GK som ligger utanför Helsingborg och det ska bli väldigt kul. 
Ibland bara måste man gå på känsla....
Ps. Sofie Gustafsson  vann den första tävlingen.....
 
 
Ses ❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: