Hinna

Alltså jag börjar få lite panik.....vad tar min tid vägen? Eller allas tid är det bara jag som tycker att tiden bara försvinner....är det så här att tiden går snabbare och snabbare och man knappt hinner tänka efter. Jag typ längtar tillbaka till när man var liten och det inte faNNs något roligt att göra.... Eller man tyckte då att det inte fanns något. Att längta till en handbollsmatch eller en fotbollsmatch var liksom magiskt på något sätt. Nu hinner jag bara zappa mellan det samma på TV och ändå hinner jag inte. Det finns för mycket att göra. Jag känner mig lite gamal i mina funderingar och det är helt ok. Jag ska ju ändå snart dö.....om jag hinner!!!
 
 
 
Löpning är ro för själen 😹
 
Ska nog njuta lite mer 💗
 
Ses ❤️
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: