Touren

Jag har ju som jag skrytiga innan spelat på den svenska touren (senior D 35) i golf....eller som någon sa säg inte senior det låter bättre säg bara D 35 😀 så jag ska väl börja med det. I år hade jag bestämt mig för att prova på och känna hur det är att spela på riktigt. Och det är faktiskt himla kul.
Här var jag i Vreta kloster och spelade. Det var en riktigt svår bana men rolig.
Fick också bo hos min underbara son. Vi var ute och åt middag en av kvällarna.
Storan
Senare på sommaren var jag och spelade på Torshälla där jag spelat några gånger. Den banan låg under vatten precis innan vi skulle spela och det var ovisst om vi skulle få spela men de beslutade ändå att det var ok.....det var vääääldigt blött men kul att spela ändå.
Jag spelade med mina nya fina klubbor.....kommer mer om dem. 
Sköt helt ok resultat med tanke på omständigheterna.
Ses ❤️