Det har hänt

Ni som känner mig vet att jag har en skräck här i livet....och det är tandläkaren....jag verkligen avskyr att gå till denna inrättning. Jag gör det och jag har inte haft något problem på väldigt länge på 23 år faktiskt. Lite tandsten och putsning brukar vara rutinen.....var där för en vecka sedan och allt var bra som vanligt.... tills jag tyckte att det var en liten flisa på en tand som släppt...jorå hon slipade till och det kändes bra! Tills i förrgår när jag kände att tanden typ spruckit. HELVETE kände jag... Igår hände det som för mig är en mardröm och om jag själv får välja skulle jag föda tio barn på raken istället för att bita i en lussebulle...min man skrattar och skojar om min tand och pang, min tand går typ av. Det känns som halva tanden gått av men tror det är en fjärdedel när man tittar på biten som satt i bullen. Alltså det värsta som hänt mig (magen är inte inräknat i detta) jag verkligen hatar att tänderna strular, inte van! Men nu sitter jag och äter smörgås som är skuren i bitar och tuggar på ena sidan samt skär mig på tungan hela tiden. Men det gör inte ont nu iallafall hoppas och ber till Gud att det inte ska börja göra ont!!
 
Ses ❤️😬


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: