Lögnare

Jag blir så irriterad på alla jävla så kallade kändisar eller kvinnor i allmänhet när de inte kan stå för vad de gjort......alltså de skriver hit och dit att jag har inte gjort några skönhetsingrepp eller jag har inte lyft mig MEN de vill absout inte erkänna att typ alla över 25 år har stoppat en massa jävla nålar med fillers precis överallt för det behöver man inte erkänna för att man har ju inte skurit och tagit bort osv....att stoppa in lite fillers här och där det räknas liksom inte.....så jävla trött på er som inte kan stå för vad ni gjort.
 
 Vill bara säga att ser jag ut såhär om några veckor så har jag inte gjort fillers.....
Bara ätit lite för mycket 😱😱
Ses❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: