Studier

Tänk att jag blev lärare....det var det nog ingen som trodde under min uppväxt. Jag kan här erkänna att jag inte älskade skolan om vi ser till gymnasiet...innan det var det helt ok, lagom och man gjorde det man blev tillsagd. Jag har aldrig varit något ljus eller alltid gjort det bästa utan lärarna sa alltid till mina föräldrar att jag skulle räcka upp handen och prata inte prata helatiden..... Jag älskade idrott och var med i alla skollag basket, handboll, fotboll osv allt som gick för att få slippa skolan.... nä skojade bara det vara bara för att jag älskar sport. 
På gymnasiet var jag med i ett år till hundra procent 😀 sen kom det nån sjuk strejk som gjorde att lärarna inte var där på nästan hela terminen första delen av andra året. Detta gjorde att jag tappade helt......spelade handboll och tänkte bli handbollsproffs......Joråsåatt......drömma kan man ju...... Lärare blev jag tillslut. Mina värsta fiender under en tid i mitt liv.....
 
Ses❤️
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och en riktigt bra sådan blev då också! Strejken Hua den kommer msn ju ihåg, man kan ju fundera såhär i efterhand vilka som fick ut något av det och vilka det drabbade!!!! Stor kram sis! ❤️

2015-05-19 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: