Granskad

Jag har blivit granskad......det var ganska läskigt men också väldigt lärorikt. Jag hade i går ett möte med min chef alltså min rektor på skolan och det är alltid trevligt att ha möte eller trevligt och trevligt man känner sig lite viktig 😜 till saken hör att vi behövde prata lite om tider budget osv. Bra möte med bra utgång om du frågar mig 😃 efter en stund så säger min chef att jag tänkte stanna och vara med en stund. Sagt och gjort så var det en person som granskade mig.......hjälp tänkte jag direkt men så var jag ganska lugn ändå. Att ha lektion på engelska är ju ok men man är alltid lite osäker om man är tillräckligt bra. Hade en lektion  om  hälsa och diskussioner om vad bra matvanor är. Sedan efter det så gjorde vi faktiskt pizza, på ett hälsosamt sätt.
 
Denna bild är från förra veckan då vi gjorde fröknäcke och potatissoppa.
 
Ses❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: