Ta beslut

Det är något som är så otroligt jobbigt och också roligt på samma gång. Att ta beslut. Jag har alltid svårt att ta beslut i allt, från att vad det skall bli till middag till vilket schampoo jag skall välja. Men det är precis det som är det jobbiga jag står nu inför en massa olika beslut som är betydligt större än att välja mat. Det är spännande men också skrämmande när man ska ta en massa beslut som kommer påverka framtiden. Jag tycker även det är svårt att ta beslut som skall påverka andra, inte i mitt jobb men när det fäller mina nära. Kan man inte få hjälp att ta svåra beslut..... Jag älskar dock att ta beslut åt andra där jag inte själv är inblandad.....undra vad det säger om mig 😂😂 
Nu ska jag snart mot jobbet så ha en bra dag 💗
Såhär avslappnad skulle jag vilja vara 💕
 
Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: