Utställning

Jag har lite ångest...jag tror att jag kanske skulle vilja ha en utställning med det jag har målat.... Eller vill jag verkligen det eller vågar jag eller ja det är mycket frågor och det finns nog inga riktigt bra svar. Jag kanske inte vågar..... Jag målar ju kanske inte det som andra skulle måla....eller vad som anses som vanlig konst eller hur är det nu är med konst....är det så att det är betraktaren som avgör...ökar tror ju att man själv är väldigt kritisk till det man gör och att ingen kommer att tycka att det är bra. Jag vill nog bara väcka en tanke med min konst eller kladd eller vad man ska kalla den. Vi får se kanske jag skall bjuda in till lite champagne och visa lite tavlor....
Vågar jag????
 
Ja ni fattar!
 
Vad tror ni, kommer folk säga upp bekantskapen??
Ses ❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: