Ensamhet

Jag skriver om detta obehagliga ämne då jag på något sätt är rädd för ensamheten men att jag också älskar den. Jag är en person som älskar att vara i båda sammanhangen och det beror nog på i vilket humör jag är på. Att vara ensam är inte alltid tråkigt men det är nog när man valt det själv kan jag tro, om man är ensam och inte vill det är det nog väldigt smärtsamt. Jag själv skulle nog gå och dö om jag blev lämnad eller blev ensam med mig själv. Jag vet ju att jag har massa folk omkring mig men att bli sådär ensam och att det alltid är tyst skulle inte vara roligt. Däremot älskar jag att vara ensam i skogen och bara gå omkring, jag älskar att bara gå ner till havet och bara sätta mig ensam och tänka, att sätta sig framför brasan och bara titta på elden... Den typen av ensamhet är skön ensamhet. 
Jag skriver nog detta för jag känner mig lite ensam......Peter är ju i USA och Gucci svarar så dåligt på tilltal 😯😉 
Saknar denna poserande galning ❤️
 
Ses ❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: