Promenera

Har nu läst en artikel att det är så bra att gå på promenad. Det är bra att gå och man ska absolut inte förkasta att promenera. Självklart så är den träning som blir av den bästa träningen. Att gå till gymmet är kul i omgångar att springa kan vara roligt jag är inte där just nu men ska försöka hitta dit snart... Jag går minst en promenad om dagen i minst 60 min. Gucci är nästa alltid med om det inte är 30 grader. I sommar har jag inte använt mina löparskor en enda gång och det sjukaste är att jag skäms inte ett dugg...men jag vill vara hälsosam så det ska bli ändring...alltså jag har ju spelat golf nästan varje dag och det är en ganska bra promenad.
 
Ses ❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: