Skön känsla

Det finns inget bättre än att vakna upp och känna att man inte är bakis....får man säga så....jag dricker väldigt sällan mycket men när jag gör det så blir jag så sjuk att jag inte fattar varför jag dricker den där konstiga drycken som kallas alkohol....så fort man går in på spriten så är det kört. Igår var en sådan dag då man vill att den snabbt ska ta slut. Inte en av de värsta dock jag stod upp och kunde äta men det var varvat med resorb och Treo....
Dagen var skön ändå med soffläge och promenad med min älskade man. 
Tog lite bilder i fredags....vad är det med att vara över 40 och ta kort på sig själv......man tycker nog att man är så snygg när några drinkar kommit innanför västen.....
Sexig ehmmm....not!
Förvånad......vad hände här?
Kan se lite söt ut också 😘
Ses❤️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: