Herregud..

I bland händer saker som man inte kan påverka och dessa saker får man bara smälta och gåvidare utan att lägga så mycket värdering i. Jag tycker det är så svårt. Jag engagerar mig så oerhört i allt framför allt emotionellt. Alla kanske inte alltid märker att jag är med och så men det är jag och jag oroar mig alltid för allt och alla trorts att det kanske inte märks....ja nu var jag lite djup och filosofisk och ni skulle bara veta vilken kaos det är inom mig i bland...det är tur att det inte syns på utsidan....
 
En okej bild från nyåret uppe på Ramundbergets fina restaurang ❄️🍾
 
Ses❤️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss❤️

2016-01-28 @ 11:12:38
Postat av: Anonym

Puss❤️

2016-01-28 @ 11:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: