Våren

Nu har det snart varit så kallt så länge att man tror att man bor i Sverige 😂 Det är fortfarande väldigt kallt ute och det är så där isigt och krispigt på mornarna att man måste skrapa bilen om man tar den som inte står i garaget. Jag längtar faktiskt oerhört efter vår värme och den där känslan av att man inte behöver ta på sig jackan när man går ut. Längtar efter att då sitta på terassen och dricka kaffe i solen och störa mig på att jag får solen i ögonen och att det är störigt med värmen. Snart är det påsklov här....det är så skönt att vi här i Belgien har två veckor lov och verkligen får vara lediga en längre tid. Detta betyder såklart att vi får gå en vecka till någon annan gång och oftast är det i början på januari. Har bestämt mig för att åka en sväng till Sverige på söndag och titta till vårat hus och kramas lite med mina barn samt gosa med Gucci. Skall även vara hos mamma och pappa och det är så mysigt att få bara vara där och mysa. Sen blir det en sväng ner till alperna och åka skidor ⛷ ska bli skönt och hoppas på bättre väder denna gång. 
Har faktiskt tränat lite golf ⛳️
Titta på denna lilla godbit 💕
Ses ❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: