Abstinens

Jag tror och hoppas att min abstinens nu har gett sig.....huvudvärken har lämnat mig tror jag eller är detta kanske ett tillstånd..... När huvudet är ok men just nu jobbar jag med vanor och beteende....nej jag vet att jag kanske inte kan avgifta mig själv från tyngre saker men socker är ganska tungt och det är ett gift som kroppen väldigt enkelt tar till sig då det ger en behaglighetskänsla och ett välbefinnande. Som sagt jobbar på att inta bara ta och äta för att jag har lust utan för att jag behöver det. Anneli du har nu väckt en djävul i mig och då är det svart eller vitt. Nä inte så illa men försöker verkligen att inte äta något onödigt. Det har faktiskt på fyra dagar resulterat i typ 2 kilos nedgång Woop Woop hoppas på lite mer ner för att trivas lite bättre. Jag mår bra men är lite för fluffig....
Fin bild på mig 😉
No more ........
Ses❤️
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja. ..då har jag varit jobbig nog💜💜

2016-05-22 @ 10:34:43
Postat av: Z

Ja....typ 💗😏

2016-05-22 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: