Lämnad

Då var man lämnad igen....det börjar bli jobbigt att heltiden bli lämnad och ensam😉 Nä då så illa är det inte men tråkigt att vara ensam, jag har ju visserligen två små goa galna hundar som underhåller mig till max  men de är så oerhört dåliga på att svara på mina frågor. Att P reser är ju inget nytt men det börjar bli tråkigt att vara ensam och inte ha någon att prata med. För tillfället så är det dock fullt hus..... Jag sitter i sängen och har precis rastat hundarna medan städerskan städar mitt hus och två gubbar reparerar den där jävla hissen vi har i huset....tror faktiskt den har reparerats eller servats varannan månad...
Nu ligger vi här...
En sover 💕
Gucci är mest snygg😍
 
Men chillar mer och mer ❤️
 
Ses❤️
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på er alla tre! 😘
Längtar tills ni kommer hem'😚😤😊😜

2016-09-27 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: