Dagen

Huvudvärk från helvetet besökte mig i morse...🤮 det är så typiskt att det skall komma i dag. En gång i månaden ja precis den där jä....a kvinnoskiten...då kommer huvudvärken som ett brev på posten. jag är så klar med denna period i mitt liv. Det är en ynnest såklart att ha mens för det gör att vi kan reproducera men när man ör klar kan man inte bara få stänga av 🤪🤪 jag är klar nu....tack för mig .... jaja huvudvärken kommer att släppa det vet jag men så går det någon månad eller två så är den tillbaka...🔫
(null)

Sen ska jag på MR i dag det känns så bra att det nu är pågång med mitt knä och att det händer något. Jag är så tacksam att det gick så fort ändå när jag ringde 😉 jag vet dock att hade jag inte legat på så hade jag snällt fått vänta på min tur...men icke jag är ganska jobbig men alltid trevlig och snäll aldrig otrevlig och dum...vilket skulle kunna ske när man vet min historia med svensk sjukvård. Kan berätta mer en annan gång.
Nu ska jag ladda för att åka till Nyköping för röntgen💉💉

(null)

Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: