Longtime...

Hej hopp har inte varit så aktiv på ett tag... har haft tid men ändå inte, mannen har varit hemma och det gör att man inte sätter sig och skriver. Har haft ett par riktigt härliga dagar med hela familjen, vi har firat jul i Bryssel och det har varit annorlunda men mysigt. Julbord på svenskt vis och nästan allt annat som julen innebär.

Jultomten tyckte att jag har varit mycket snäll då jag fick:
Till att spela på Brohof med min man och mina syskon med män samt mamma och pappa, det ska bli så mysigt, härligt att se fram mot i sommar.

Fick även en fin väska av min underbara make som ser ut såhär:
Jag kommer att bli så snygg :)

Nu har Moa åkt till Sverige för att fira Nyår med sina vänner ska på en fest i Stockholm och Emil blir här...han jobbar på nyårsafton. Vi kommer att fira tillsammans med ett annat par här som ska vaka över sina tonåringar, så vi bestämde att vaka tillsammans :)

Ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: