10.2

Jag har nu gått ner 10.2 kilo sen jag började leva eller rättare sagt började att äta bättre :)  Kan säga att det är så kul att det blir resultat och att man kan äta och gå ner i vikt...jag har ju typ provat allt och lite till men har alltid  gått ner lite och så upp igen. Har nu kört soppor i fem veckor och har sen två veckor ätit mat enligt viktväktarna och jag kan väl säga utan att ta i att jag har överkonsumerat det mesta ;))) mat är ju så gott men man behöver faktiskt inte frossa i allt man ska äta. Har även idag varit på mitt första styrelsemöte med Swea, lite lunch och prat. Herregud det kommer bli intressanta möten framöver ;)
I morgon blir det en tur in till Bryssel med mamma så vi kan flanera och äta lunch :)
 
 
Ses♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Grattis till - 10,2!!! Så jäkla bra jobbat, Zara!!!
Går det bra med pluggandet? Jag ska inte till Uppsala förrän i april nästa gång. Det mesta sker via seminarier på studentportalen. Lämnade in en tenta i söndags. Får se hur den gick...
Kramiz

2013-02-26 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: