Separationsångest

Jag bölar och bölar....och då för att min underbara dotter snart skall flytta...ja men det är väl inte så konstigt tänker ni...det har hon ju gjort flera gånger...japp det har hon men nu är det lååångt bort. 
Denna vackra varelse skall åka till USA och plugga på UCLA...japp hon kommer att flytta till Los Angeles 🇸🇪🇺🇸 självklart är jag både stolt och glad men mammahjärtat gör ont 💞💗💘💓
(null)
Mycket målinriktad tjej som vet vad hon vill💗

(null)

(null)
Kommer att sakna våra kvällar och våra samtal även om vi inte alltid är överens så tänker vi så otroligt lika på många sätt. Kommer sakna dig så otroligt mycket. 💗💓💕

Bilderna har jag stulit från Moas instagram helt utan att fråga🤪😳
Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: