Uppdatering...

Har haft huset fullt i en vecka vilket också betyder ingen dator...trots att man har flera stycken. Men nu har alla åkt och det är tyst och lugnt. Ja, vad har nu hänt denna vecka, jo sonen har tagit studenten. I julas när han bestämt sig för att jag kör ett halvår i Belgien var man lite tveksam om det skulle bli bra, men det har gått fantastiskt bra och han har varit flitig och gjort det han ska och lite till :)))


Såhär fin var Emil på studentdagen :) efter champagnesprutande och bussfärd hade vi mottagning hemma hos familjen Axelsson som tyvärr ska flytta i dagarna :((( men vi kommer att ses ändå det vet jag.




Såhär fin var buffèn när det började och jag och Birgitta fixade i köket hela tiden och herrarna serverade champagne i mängder. Det blev mycket lyckat och alla var nöjda!
Senare på kvällen gick de unga ut och vi drack lite mer vin....
Lördagen var vigd för lite shopping och förberedelser för balen som gick av stapeln inne i Bryssel. Alla gjorde sig i ordning och blev så fina.



Fördrink uppe i Skybaren på Hillton eller The Hotell som det heter nu. Maten var bra och vinet lika så. Det hölls ett fantastiskt tal om Emil som jag hoppas kunna lägga in senare.

Ses♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: