Handboll

Sitter framför tv'n trots att solen skiner utanför.....jo och det är för att det är SM final i handboll. Det är så sjukt att när jag tittar på handboll så blir jag såååååå sugen på att själv spela. Jag vet ju att det var några år sedan jag slutade men jag skulle göra nästan vad som helst för att backa klockan 20 år för att kunna spela igen. Alltså bara handbollsmässigt vill jag backa klockan inte annars. Att liksom ha massa roliga saker att spela.. Allt från matcher till turneringar osv. Så roligt! Men jag får väl bara inse att det blir inte så. Får börja med knyppling eller något annat nördigt kanske virka. Som tur är så har jag golfen.
Ha en underbar dag så skall jag grotta in mig i lite mer handboll 😀
Tittar på handboll!!
 
Ses ❤️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: