Allena

Jaha då var man ensam igen....men bara till i morgon. Min älskade man är i Sverige men bara i kväll så han kommer hem till i morgon kväll. Dagen har varit helt fantastisk, med sol och ganska varmt. Vaknade i morse och det var så där härligt skirt i luften, bara 7 grader när jag och P åkte mot golfbanan för att spela match mot fam Gustavsson. Jag hade en bra känsla på rangen och tänkte att ja detta går nog....till saken hör att våra motspelare är en höghandikappare och en som har lågt så det är ganska svårt att slå dem. Men skam den som ger sig.
Samma bana som i fredags så denna får duga.
Vi startade med att ge bort tre hål....herregud jag spelade så illa att jag inte visste vilket håll jag skulle.....skärpte mig och vi läs P var starkast första nio och höll oss kvar i matchen. Sen började jag att hjälpa till och det blev riktigt jämnt in på sista hålet och det hängde på en putt....som tyvärr trillade i.....grattis till vinnarna och vi får kämpa nästa år för titeln.
Rätt schysst 18 e hål.
Lunch åts på terassen i gassande sol och njöt gjorde vi trots förlusten.
Kallt och klart imorse.
 
Ses ❤️
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: