Ålder

I bland när jag ska säga hur gamal jag är så vill en del i mig ljuga och säga att jag är 38 den andra delen säger att ja du Zara du är 44 så ljug inte nu...det är något konstigt med ålder, vissa dagar vill man läs jag vara 25 andra dagar 65 år. Att känna sig ung en dag och gamal en annan dag är nog att man inte riktigt har hittat sig själv tror jag att man fortfarande letar efter en identitet. Jag undrar så när jag ska hitta min..... Vad ska jag bli när jag blir stor?? Ska jag vara lärare eller ska jag satsa på något annat....vissa dagar känner jag mig så taggad att starta något nytt och eget eller ska jag traska på i skolan (som jag tycker om skall tilläggas) eller ska jag bara hoppa rakt ut i intet och starta upp något helt annat....undra om jag hade vågat när jag var 25 eller om jag ska vänta och ångra mig....den som lever får se.... 
 
Ses❤️
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiiin😘

2016-11-29 @ 19:15:04
Postat av: Annapanna

Alltså från mig då 😉

2016-11-29 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: