Återbesök

Japp, har varit på återbesök idag med knät. Läkaren var som vanligt hur bra som hellst😳  ortopeder är ett släkte för sig. mitt knä har skött sig och även jag. Mitt knä mår bra även om det svullnar en del. Jag har varit bra med sjukgymnastik och cyklat och från nu är det bara att öka🚴🏼‍♀️🚴🏼‍♀️🚴🏼‍♀️  mer träning helt enkelt. Jag gjorde ett ganska stort ingrepp och del av menisken togs bort...den delen som satt i knäleden. Men det som var bra var att korsbandet var intakt och han sa att det var det bästa korsband han sett och att han kunde inte riktigt förstå hur jag kunde krascha menisken och ha intakt korsband ...men det gick🤗 Nu är det träning och rehab för att snart kunna åka skidor och spela golf....cykeln ska få jobba och gymkortet skall förnyas 🥇🥂
(null)Glad tjej 🤗

(null)Slut på slapphet 😳


(null)Bra skit 🤪

Ses ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: