Maerdream

Fy...vaknade i natt av att jag var helt genomsvettig och att jag höll på att kissa på mig....Jag hade en dröm som var så helt sjuk att man kan tro att jag är sjuk efter detta. Men det började med att vi bodde i en husvagn alá 60-tal, jag hatar husvagnar, hela familjen i Belgien... Peter jobbade på Scania....och han skulle få sparken för att han int gjorde som hans sekreterare sa....han har haft en del problem med sina då exempelvis jag fick skicka hem hans chaufför i söndags som skulle köra honom till flygplatsen då han redan var i Kina... lite konstigt men ändå. Han blev inkallad i vårat så kallade sovrum i husvagnen och fick reda på att han inte var välkommen....och sen kommer chefen ut och ger mig en flaska whiskey, en Mackmyra och säger att denna kan han behöva när han kommer ut....Helt sjukt!  Sen vaknade jag...

Ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: