Utekväll

Igår var en vanlig dag som började med franska, det gick bra men hu vad svårt det är med alla konstiga regler och svalda sjungande ord....inte lätt :) Gick med Gucci på en lång promenad och det var skönt det är lite mildare nu med sol och blå himmel. När jag kom hem satt jag vid datorn och kollade ett trevligt program på svt play som heter: barn till varje pris. Lite middag gjorde jag också det blev torsk potatis och äggsås gott och uppskattat här hemma. Senare på kvällen var det dags för mig att gå ut och ta ett glas vin med ett gäng svenska tjejer. Jag visste inte vilka jag skulle möta men det blev mycket trevligt och kvällen rullade på, jag sa till barnen att jag inte skulle bli borta så länge så efter en stund smsade Emil om han kunde göra sig i ordning eller om han skulle komma och möta mig, så sött! Jag kollade av och jag hade sällskap hem så det var lugnt. Lite senare när jag är på väg hem ringer min söta dotter och frågar var jag är..... Ja det är så sött härligt att vara saknad eller är det så att de är oroliga när mamma är på krogen........

Ses ♥


Söt bild på Gucci;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: